keskiviikko 18. heinäkuuta 2012

The Lady is back!



Lady Ronja on palannut valtakuntaansa. Yökönlehti onkin jo tapahtumista kertonut (kyllä, tätä päivitystä ei kirjoitakaan Yökkö vaan Usva. Älkää pyörtykö.) Minä jatkan vielä että Ronjalla on tosiaan kaikki hyvin, minun lompakostani ei voi sanoa samaa. Käytiin Tuhatjalassa tarkistuttamassa tytön kunto, eikä siellä huomattu mitään hälyttävää. Punkkeja on ollut paljon, joten poistokohtia vartin saatiin antiseptistä voidetta siltä varalta että tulehtuvat, ovat pään alueella enimmäkseen. Hiukan tuntuivat kylikiluut enemmän kuin tarvitsisi, mutta alipainoksi ei lääkäri sitä nimittänyt ja eiköhän lady pääse taas päärynämäisiin mittoihinsa nyt kun ruokaa on tarjolla jatkuvasti. Madotus on vielä hoidettava kaikille kissoille, ja minun makuuhuoneeni siivottava mahdollisen punkkiepidemian välttämiseksi (Ronja vietti siis karanteeniajan erillään muista kissoista etteivät punkit olisi lähteneet leviämään. Minä olen vainoharhainen ja pesen kaikki huoneen tekstiilit 90 asteessa sekä imuroin koko huoneen. Operaatio alkoi tänään ja jatkuu huomenna.) Olen kyllä onnellinen jahka tämä episodi on ohi, ja lupaan pyhästi että koskaan enää ei yksikään kissa pääse ulos ilman valjaita ja jatkuvaa valvontaa jos se vain on hiukkaakaan minusta kiinni.

Jotta elämä ei muuttuisi tylsäksi sain tänään yliopistolta kirjeen. Minä olen 1. varasijalla yleisen kirjallisuustieteen pääainevalinnassa. Toivon kovasti opiskelupaikan saavani, en millään jaksaisi roikkua taas vuotta ihmettelemässä maailman menoa. Toivottakaa onnea.

Huomenna vietetään Siivouspäivää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti