torstai 5. heinäkuuta 2012

Ja p#%@!£e

Kävin siellä palstalla. Ja huomasin että minulla oli migreeni. Jes. Pyöräily kotiin migreenin kanssa, ei kiva.

Mutta se ei nyt tässä kiroiluta. Vaan se että joku on käynyt pöllimässä minun työkalujani. Taas. Tällä kertaa uhrina oli hara. Mä en käsitä mistä tää oikeen on lähteny liikkeelle. Ku ei siellä ennen ole mittään nyysitty! Ja ton harankin mä piilotin palstan viereiseen heinikkoon eli se ei ollut missään näkyvällä paikalla.

Oon ventannut niiden isompien työkalujen kanssa sellasta kertaa kun olisin ollut bussilla liikkeellä, ku pyörän kanssa ei oikein huvita lähteä kärräämään pitkiä työkaluja. Saakeli! No, kastelukannu sentään viel on. Ilmesesti ne varkaat ei sit niin köyhii oo ettei niil ois kastelukannuun varaan.

No, mut kasvikset näyttää oikein hyviltä. Kaikki on itänyt ja kasvanu. Kurpitsatkin on vielä hengissä ja voimissaan ja sipulit oli tosi hyvännäköisiä. Samoin ku porkkanat, taidan jatkossakin jättää ne oikein pitkäksi aikaa harson alle vaikka se sitten saa rikkaruohot ihan hulluiksi. Mun leikkopuoleni onkin sitten hiukka heikommassa hapessa. Mahtaisko olla kosteempi kesä? Meinaan auringonkukat ei ol  kertaakaan ennen ollu näin huonosti itäneitä. Niit on siel kahdeksan tainta, ku yleensä pyöritään jossain parissa kymmenessä. Ja krassista on itäny (tai selvinnyt...) yks ainokainen taimi. Hän oli ehkä hiukka surkian näkönen. Muut leikot onkin sitten oikein voimissaan. Mirrinminttu ei ollu vieläkään itänyt, joten se tais epäonnistua se kokeilu. Ens vuonna uudestaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti