lauantai 27. huhtikuuta 2013

-tanan junat!

Tähän asti olen vaan kuullut paikallisilta ja vähän muiltakin, kuinka junat on aina myöhässä, aikataulut kusee jne, jne. Tähän asti mulla ei ole ollut minkäännäköisiä ongelmia junien kanssa, ovat aina olleet ajoissa ja aikataulut sopinut mun aikatauluihini ja palvelu on ollut hyvää.

Mut tänään sitten, perkele... Meikäläisellä oli hiukka raskas työpäivä (lounas alkoi kolmentoista pyöräilijän pelmahtaessa lounaalle, jei...), joten kun pääsin töistä ajattelin olla hieman tuhlaavainen ja mennä nollaamaan aivoni Galwayhin elokuviin. Oli muuten hyvä elokuva, Olympos has Fallen. Siin on Gerard Butler pääosassa :D.

Leffaan saakka kaik hyvin ja vielä kun leffasta lähdin. Sääkin oli muuttunut kauniiksi tän päivän sekoilun jälkeen. Aamulla kun heräsin, paistoi aurinko. Kun lähdin töihin, satoi rakeita. Sit paistoi ja satoi vuoron perään koko päivän. Ja kun kävelin juna-asemalle, satoi ja paistoi samaan aikaan... Ja tuuli oli taas kova, ainakin Galwayssa. Taittoi yhden pinnan mun jykevästä sateenvarjosta, jonka olen täällä ollessa ostanut.

Mut jei, sit ku pääsin Galwayn juna-asemalle, joskus kahdeksan jälkeen, saan kuulla et seuraava juna lähtee 22.15! Et niillä ei kulje lainkaan vuoroja 19.15 ja 22.15 välillä! Sain tapettavaksi siis melkein kaks tuntia >( Ja kotiin päästiin sit vihdoinkin joskus yhdentoista aikoihin.

Perkle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti