perjantai 19. huhtikuuta 2013

Kuva päivässä (tai kahdessa): 20

Esikoita!

Kevät, kevät, kevät! :D

Mulla on tänään ollut koko päivän jotenkin erityisen keväinen olo. Saattaa johtua siitä, että täällä on tänään taas (sadetta lupaavasta säätiedotuksesta huolimatta) ollut ihan törkeän kaunis keli. Ja meikäläisellä oli taas liikaa vaatetta päällä. Hiukkasen olen parantunut vaatetuksen valinnoissa täällä, mutta edelleen onnistun pukemaan niin, että joko mä palelen sisätiloissa niin pirusti ja olen ihan mukavasti ulkona tai sitten olen mukavasti sisätiloissa ja läkähdyn kuoliaaksi ulkona... Tänään tuo jälkimmäinen, huolimatta siitä että poistin neuletakin iltapäivällä yltäni.

Toivottavasti hyvä keli jatkuu, ainakin maanantaihin saakka. Suunnitteilla olisi retki Dubliniin >) Suunnittelua hankaloittaa nähtävien asioiden määrä ja ajan rajallinen määrä. Matkat täältä Dubliniin kun kestävät sen noin 3 tuntia ja jos sitä haluaa selväjärkisenä seuraavana päivänä töihin, niin kovin myöhään ei kannata jäädä kukkumaan. Pahus vieköön.

Mutta sen verran olen onnistunut jo päättämään, että Trinity Collegessa käyminen on ihan pakko. Kuvia sieltä ei kuitenkaan tule, koska kuvaaminen vanhassa kirjastossa on kielletty (ymmärrettävää kyllä, mutta silti - agrh!). Ja toiseksi kohteekseni ajattelin ottaa Dublinin eläintarhan :D Mä en ole koskaan käyny eläintarhassa ja kun siihen infoon törmäsin, tuli hiukka lapsellinen olo, että pakko päästä! Tahtoo, tahtoo! >) Ja sieltä kuvittelisi sitten tulevan paaaljon valokuvia.

Todennäköisesti noiden kahden kanssa kuluu niin paljon aikaa, että paljon muuta en sitten ehdikään ennen kuin olisi hyvä lähteä takaisin päin. Mutta jos on aikaa, niin suht lähellä bussipysäkkiä löytyy mm. Irlannin Kansallismuseo (josta on kuulemma juuri varastettu neljä sarvikuonon päätä...) ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti