tiistai 28. elokuuta 2012

Ja roolipelejä

Olin eilen (ennen tätä valtavaa kissaepisodia...) Kain luona taas, missä teimme roolipelihahmoni valmiiksi. Ja nyt minä pidän hänestä entistä enemmän :D Hirmuisesti meillä ei ollut kesken, että pari tapahtumaa menneisyydestä lisättiin ja yksi heikkous (mun hahmoni menettää fyysiset voimansa auringonvalossa) ja muuten se taisi olla enimmäkseen minä esittämässä julmettua määrää kysymyksiä maailmasta, hahmosta ja sen suhteista muihin ihmisiin.

Peli on siis sunnuntaina, se on nyt varmistunut. Hii, minnen jaksa odottaa :D Tää vaikuttaa tosi ihanalta peliltä, ja hauskalta.

Ja Nepin simmu on taas kunnossa. Annettiin tänään viimoset silmätipat ja ainakin mun kanssani se ei enää ees pinkassu pakoon toimítuksen päätyttyä. Neiti oli ehtinyt hyvin tottua näköjään.  Nyt on taas kaunis terve silmä pikkuisella :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti