sunnuntai 8. helmikuuta 2015

Kiri kiri kiri

On ollut paljon projekteja kesken, joten päivittäminen on jäänyt. Joten kiri kiri kiri:

WC: Hankittiin lähes puolentoista vuoden odottelun jälkeen vessaan kaappi. Oikeasti se on seinäkaappi, mutta meillä se on lattialla, koska emme halua porata kaakeleihin. Nyt kun saisin siihen vielä jalat - olivat Ikeasta loppu, mur - niin se ei ehkä olisi niin viblivobli (hutera). Vessan lattia ei meinaan oo ihan tasainen, mutta säädettävät jalat toivottavasti helpottaa. On se kumminkin aivan ihana kaappi <3

Etikka: Olen ollut aikeissa kokeilla marttojen ohjetta viemärin avaamiseen; muistaakseni viemäriin kaadetaan tyyliin etikkaa ja / tai soodaa tms. En ole vielä ehtinyt koska Ikeaa, kirjahyllyjen järjestelyä ja roperuokailu. Mut ehkä alkavalla viikolla. Also, Poikaystävän mielestä itsetehtyjen maustekurkkujen liemi on niin hyvää että siitä pitäisi jatkokehittää vaikka kastike ettei menisi hukkaan. Saas nähdä mitä keksin O.o

Valehtelu: Minä en mielelläni valehtele, mutta ilmeisesti olen kuitenkin todella vakuuttava yrittäessäni. Pari vuotta sitten järjestin yllätyssynttärit Pikku-Usvalle. Sain hänet uskomaan että olin paitsi unohtanut hänen syntymäpäivänsä myös päättänyt lähteä Tampereelle tapaamaan Poikaystävää. Ja kehtasin pyytää hänet syntymäpäivänään kissavahdiksi! Oikeasti mulla oli pöytä notkollaan herkkuja ja kasa kavereita hyppäämässä huutamaan yllätys. Pikku-Usva sai pienen sydärin :D

Huntu: Tulee mieleen morsiamet. Ja sokerihuntu -koriste. Jos joskus olen morsian, en tiedä käytänkö huntua. Sokerihunnun teon sen sijaan joskus opettelen!

Ullakko: Olisi aivan ihana oleskelutila. Kirjahyllyjä, paksuja mattoja, isoja nojatuoleja ja kynttilöitä. Sitten joskus ^.^ 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti