torstai 12. helmikuuta 2015

Jano

Minulla on jano jostain syystä koko ajan nykyisin o.o Poikaystävä on kovasti perso limsoille ja mehuille - minä olen se ilonpilaaja, joka muistuttaa etteivät ne tee hyvää hampaille tai vyötärönseudulle. Juodaan me silti silloin tällöin vähän liian usein herkkuja, mutta enimmäkseen vettä. Maitoa en juo sellaisenaan, paitsi jonkinlaisena ihmeellisenä tapapinttymänä yliopistoruokalassa silloin tällöin.

Carlos tykkää juoda vessan hanasta ja Sissi taas minun lasistani. Sissi on jo niin ehdollistunut, että aina kun hän näkee vesilasin ihmisen kädessä, hän alkaa kehrätä ja tunkee juomaan. Minä annan hänen juoda, koska kissan elimistö ei kestä juomattomuutta ollenkaan ja myös koska päänsä lasiin tunkeva kisu on mahdottoman suloinen. Täytyy ottaa ensi kerralla kuva ^.^

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti