perjantai 11. lokakuuta 2013

Venuksenkenkä

Mun venuksenkenkäni on mennyt ihan sekaisin. Se on parhaillaan tekemässä viittä kukkaa o.O Mä en tiedä mitä mä sille olen tehnyt että se noin sekaisin on menny. Paitsi pelastanut sen kukkakaupasta kesällä kun olin siellä apuvoimina. Se oli jo kukkinut ja olisi lopulta varmaan mennyt roskikseen, mutta sain viedä sen kotiin. Varmaan puolet orkideoistani ovat itse asiassa rescue -tapauksia, joko kukkakaupasta tai sitten äidiltäni, kun ne kasvavat liian suuriksi äitini ikkunalaudalle.


Ehkä se tykkää olla porukassa kaikkien muiden orkideoideni kanssa. Pidän niitä matalalla tasolla ikkunan edessä. Ehkä paikan valinta on ollut harvinaisen sopiva :) Tai sitten olen unohtanut kastella sitä muutamaan kertaan ja nyt se kuvittelee kuolevansa, jolloinka sen täytyy kukkia lisääntyäkseen...

Hmm.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti