torstai 29. maaliskuuta 2012

Ahvenanmaa day 1, jatkoa aiemmalle

Käytiin vielä tänään syömässä ystäväkoulussa ja mää oon nii kade! Niil on paljon hienompi ravintola ku meil, ja ihana sisustus ja ihanat annokset ja ja ja... Me saatiin syödä kolmen ruokalajin ateria (oon ihan hiukka täynnä). Alkuruokana tomaattitoastia, pääruoaksi miekkakalaa ja jälkkäriks oli jottai kakkua, mut laktoosivammasena minä sain ihanaa tofujäätelöä. En ole muuten aiemmin tainnut syödä sellaista ja oli ihan törkeän hyvää.

Ja koululle kävellessä ja sieltä takaisin kuljettiin keskustan kautta ja huomasin muutaman kukkakaupan, joissa on pakko käydä (ne on ihan törkeen kokoisia ku miettii Turun pieniä kopperoita), yhden kirjakaupan, jossa on täl hetkellä - 70 % alennukset (vaarallista... ruotsinopettaja kertoi että oli edellisellä kerralla täällä ollessaan ostanut tuollaisesta alennuksesta 5-7 kirjaa kahdellakympillä (!)), ja yhden askartelukaupankin taisin nähdä...

Muut luokkalaiset valittaa ku viimestä päivää kuinka kuollutta tääl on ja kuinka tääl ei oo mitään bilemestoi tai hyvii kauppoi jne, jne. Mä en tajuu. Minust tääl on vaik mitä kaikkee ihanaa. Mä luulen etten mä ehdi näkemään kaikkea mitä mä haluun. :(

Mut huomen on työpäivä. Päästään heti tarjoilee ja sitä kautta tietty puhumaan ruottia... jaiks. Tosin se tuntuu menevän ihan hyvin tällsaisella ruotsin ja englannin sekasotkuna. Tänään mut on ainakin ymmärrety :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti