maanantai 14. huhtikuuta 2014

7,5 kilsaa

Meikäläisen kotoa meikäläisen työpaikalle on 7,5 kilsaa, kun pyöräilee mahdollisimman vähämäkistä reittiä (on niitä kuitenkin 2-3 kun kerran Turussa ollaan...). Tarkistin sen Google Mapsista eilen, kun suunnittelin meneväni tänään pyörää vihdoinkin etsimään. Löysin sen aika lailla heti Ekotorilta. Se oli ensimmäinen pyörä, mitä se jätkä rupesi minulle esittelemään, kun oli ensin saanut selville minkä tyyppistä pyörää minulla oli mielessä.


Vähän huono kuva, mutta tuollainen maastopyörä tuli ostettua. Mustaa värinä, mikä ei ihan meikäläisen tapaista, mutta se tuntui muuten niin hyvältä että päätin ottaa sen anyways. Satula ei kuitenkaan ole kovin kivantuntuinen, tosin tässä kohtaa saattaa puhua puolentoistavuoden pyöräilyn puute :P Ja jos se ei siitä parane, niin minulla on satulanvaihtaja jo tiedossa :3

Ostin myös itselleni kypärän. Ajattelin olla kerrankin viiteliäs ja fiksu. Edellinen kypärä katosi jonkin muuton yhteydessä enkä sen jälkeen ole sellaista saanut aikaiseksi hankkia. Ja haluan myös korin, mielellään eteen, jolloin saan laukkuni nenäni alle. Olen hieman vainoharhainen sen suhteen... Ja kunnon lukko olisi myös hyvä, juuri nyt minulla on siinä sellainen kaapelilukko, mutta Ekotorilla suositeltiin U-lukkoa. On kuulemma kunnon lukko.

Vilkuilen niitä varmaan myöhemmin, kun pääsen Clas Ohlsonille pyöränkoria katsomaan. Kuvittelisi että heillä olisi lukkojakin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti