keskiviikko 18. syyskuuta 2013

Ristiriitaisuuksia...

Päätin sitten antaa itselleni porttikiellon kenkäkauppoihin ainakin jouluun saakka. Menin ostamaan taas kengät > ) Ne oli ihanat ja ne oli ihanat jalassa ja ne pysyi jalassa vaikka olivatkin avokkaat. Ja myönnetään että olen kaipaillut uusia avokkaita, mutta kun tuhlasin tässä kuussa jo vaikka mitä takin tarvikkeisiin ja lähiaikoina olen ostanut kahdet toisetkin kengät...

Mulla on tosi tuhlaavainen olo just nyt :( Mulla taitaa olla vaikeuksia sopeutua työlliseen elämään rahankäytön puolesta ainakin. Toisaalta tulee heti hiukka huono omatunto, kun ostan jotain mitä en ehdottomasti tarvitse tai sitten jotain mitä en välttämättä tarvitse ja en edes alennuksesta. Mutta toisaalta kaikki nämä on ostettu sen jälkeen kun kaikki laskut on maksettu ja rahaa pistetty säästöön jne. Eli niillä jäljelle jäävillä rahoilla, jolloinka sen pitäisi olla ihan ok.

Pää parka... Välil tuntuu etten mä muuta ajattelekaan. 


Siinä ne ihanuudet sitten on. Just mun kokoani, tosin mietin välillä että puoli kokoa pienemmät eivät valttämättä haittaisi. Vasen jalkani kun on oikeaa pienempi. Nahkaiset, aivan järkyttävän ihanat jalassa. Melkein kuin niitä ei olisi jalassa ollenkaan.

Ihanat.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti